top of page

אז מה אנחנו יכולים ללמוד מהסיפור של נטע?

עודכן: 24 בספט׳ 2020

אז מה אנחנו יכולים ללמוד מהסיפור של נטע? 🌟ראשית, וברובד הגלוי ביותר, איך מתנהלים בתודעת נ צ ח ו ן. נטע הגיעה לתחרות הזאת כמנצחת בחווייה הפנימית שלה. כששאלו אותה אם היא מוטרדת מהירידה שלה בסקרים ענתה: "אני כבר ניצחתי". זאת התחושה שלוותה אותה מתוך הוקרה עצמית לדרך שעשתה והגעה למקום המשמעותי שהיא נמצאת בו מול עצמה ולכן גם מול הסביבה. 🌟מאותו מקום שמאשר את עצמו, יורד הלחץ לקבל הכרה סביבתית ולהיות במקום הראשון. היא ר ו צ ה אבל לא תלויה בזה ולכן היא יכולה לשחרר אחיזה בתוצאה...ממקום שסומך ובוטח בעצמו וברצף האירועים היקומי. היא נותנת את המרחב הרצוי לקוסמוס לממש לה את התוצאה הרצויה . 🌟נטע מייצגת את הילד הפנימי שבנו, ולכן היא נוגעת בנו במקום כל כך עמוק. הילד הזה שנפגע, שצחקו עליו, שזכה לביקורת, שלא קיבל הכרה, שהיה דחוי...הילדה שגידלה את עצמה ב10 אצבעותיה שאהבה והעריכה את עצמה גם כשאחרים לא עשו כן. הילדה ששחררה את עצמה לרוץ חופשיה ומאושרת בשדות כשהיא מפריחה בלונים ומגשימה חלומות...אפילו בנראות החיצונית שלה היא נראית כמו ילדה מתוקה וקסומה שמתחשק לחבק ולרוץ איתה יד ביד יחד בשדות... 🌟נטע הקיפה את עצמה בסביבה חדורת תודעת נצחון כמוה. זה תמך וחיזק את התדר הגבוה שבו היא נמצאת. היזמים המפיקים והיוצרים שהקיפו אותה כמו דורון מדלי ויואב צפיר, וכמו לא מעט אנשים כאן פשוט י ד ע ו בידיעה פנימית כל אחד בדרכו שהיא הולכת לקחת, הרבה לפני כל הבאזז שנוצר סביבה. יחד הם יצרו שדה הגשמה מגנטי יציב וחזק המוחזק בכח הידיעה!

זכויות יוצרים: © Dewayne Barkley, EuroVisionary - מקור

כחלק מתהליך ההגשמה המופלא והמפתיע של הזכייה, היה נראה עד לדקה ה90 שאנחנו מתחילים פותחים פער גדול מהמקום הראשון ומתרחקים מהזכייה המצופה. מתי הכל התהפך? ברגע שההצבעה עברה לקהל הרחב, לעם.

כבר במהלך ההצבעה של הקהל היה אפשר לראות באופן מיידי ומופלא איך בלחיצת אצבע כל המפה משתנה ברגע וכל מי שהוביל את הטבלה לפי קומץ אנשים קטן ולא בהכרח מייצג פתאום יורד וכל מה שחשבנו שאנחנו כבר יודעים משתנה.

ההרגשה הייתה ממש כאילו לוחות טקטוניים שלמים במרחב זזים ממקום למקום ואין לדעת איך כל זה ייגמר.. וזה לא שהיה משקל שונה להכרעת הקהל. המשקל שניתן לכל אחד מהצדדים הוא 50-50. כלומר מבחינה יקומיסטית אף אחד לא בא על חשבון השני ולכ"א ניתנת הזדמנות שווה, והכל היה פתוח ואפשרי. מי שהכריע את התוצאה הם האנשים הפשוטים שנענו לקריאת הלב שלהם כי פשוט אין שום דרך אחרת לבחור ביצירה טהורה ומרהיבה כמו נטע... מאחלת לנו לבחור כל יום מחדש בתודעה של מנצחים מתוך הידיעה הפשוטה שכל אחד מאתנו, הוא בריאה יקרה ומיוחדת שמגיע לה, יכולה ומתבקש ממנה להגשים את עצמה ואת חלומותיה ותודה לך נטע יצורת אור קסומה שכמוך, על הגדרה מחדש של המושג "להיות אני"

ועל השירות והשיעור החשוב שאת מביאה לכל אחד מאיתנו ממש עד לפתח הדלת❤️✨

bottom of page