top of page

איך להימנע מאכזבה ולזמן תוצאה רצויה?

עודכן: 24 בספט׳ 2020


כשבודקים את שורשי האכזבה יש צורך לבדוק את נושא הציפייה.

ציפייה נבנית כשנתלים בתוצאה מסוימת, שאנו חושבים שאמורה לקרות.

ציפייה קושרת אותנו בהמתנה לתוצאה ספציפית. היא מגבילה את טווח האפשרויות הבלתי נדלה לאיך שהדברים עשויים להתרחש.

היא גורמת לנו לגיוס פנימי וגם חיצוני של המשאבים והאנרגיה שלנו.

היא אינה מאפשרת לנו להיפתח לאפשרויות נוספות וגורמת לנו להיתלות בתוצאה שייתכן שאינה מדויקת או אפילו אינה לטובתנו. הנטייה לצפות לתוצאה מגיעה ממקום של הצורך לשלוט בתוצאה והחשש מהלא נודע.


היא בונה מסגרת התרחשות עם תסריט ידוע מראש שבתוכו אנחנו נדע איך להתנהל וזה מקנה לנו תחושת בטחון. הדרך הרצויה להתייחס לנושא היא לגשת לחיים בצורה פתוחה ומאפשרת ככל האפשר, עם יותר 'אולי' ופחות 'אמור להיות'.

מוכנות להיות במקום של אי ידיעה יחד עם לתת אמון שמה שמגיע הוא בטובתנו - פותח אפשרויות שלא לקחנו בחשבון ועשויות להפתיע לטובה. אם תתכוונו לכך ש'הכל אפשרי' אז באמת הכל ייעשה אפשרי. זה שאין לנו ידיעה לגבי התוצאה למעשה יכול לשחק לטובתנו. בצורה זו ניתן להתכוונן לתוצאה הטובה ביותר האפשרית אך מבלי להיתלות בה, ומבלי לצמצם אותה. אז בפעם הבאה שאתם נערכים למשהו אתם יכולים לסלול בדמיון כמה ערוצים מוארים שיוצאים מכם לכוון העתיד שלכם, אפילו מבלי לראות מה שקורה בתוכם. בכך אתם מעלים בעצמכם את האפשרות לקבל את הטוב ועל הדרך מארגנים לעצמכם מין רשת אור פרטית שנותנת את הביטחון שאתם מבקשים, ואינו תלוי בדבר💛 *בתמונה קלף חביב עלי במיוחד מקלפי points of you☺

bottom of page