top of page

ליקוי חמה ביום ההיפוך 21.6.20 השפעה עלינו

עודכן: 24 בספט׳ 2020


הליקוי מדבר על נטייה להתכנסות פנימית והאטת קצב הדברים לצורך הקשבה והתבוננות. אין זה אומר שיש האטה בקצב הפעילות האנרגטית בכדור, אפילו להפך.

זה אומר שהרבה דברים מתרחשים מאחורי הקלעים. מורגשת זרימה תת קרקעית גם בפנימיות שלכם, מתח בין קצוות ובין הקולות הפנימיים השונים שלכם שאתם יכולים לחוות אותו כעייפות פיזית.

גם אם תחוו חולשה וערפול זהו חלק מתהליך המיסוך וההתכנסות של היום, הימים שלפני וגם אחרי, זה מורגש גם במזג האוויר הקריר והמעונן יחסית לחודשי הקיץ שתומך בתהליך, אם הגוף מבקש מנוחה תנו לו, אל תעמיסו משימות על עצמכם והיו קשובים לדיאלוג הפנימי שמתנהל,

היו ערים לקולות חדשים-ישנים שמבקשים לעלות ולהישמע, באוזניכם ובאזני אחרים ותנו להם מקום.

זה ייתן לכם תחושה של איזון פנימי בתוך הערפול החיצוני.

אם הקולות מבקשים מכם לתת יותר מקום לעצמכם על מנת שתוכלו לנוע בחופשיות במרחב החדש שאתם מגדירים לעצמכם, זה עשוי להעלות את נקודות החיכוך שלכם עם הסביבה, אך בלתי נמנע והכרחי להתפתחות שלכם. המיסוך גם יכול לגרום לכם להתייחס לאירועים חיצוניים שמתרחשים כאמת מוחלטת - גל שני, חקיקה לא דמוקרטית, יחס המדינה לעצמאים ולחלשים, עוולות חברתיות המתרחשות בעולם.

זכרו שהאמת כמו השמש ואור הנשמה - מסתתרות לפעמים מאחורי העננים ואין אתם יכולים תמיד לראות את התמונה השלמה. ההתחזקות שחוויתם בקורונה והתבהרות הרצונות שלכם נותנת לכם כוח להוציא תכניות לפועל, אינכם יכולים להסתיר יותר מעצמכם אמיתות שעולות לגבי חייכם, זהו תהליך פנימי שמבקש לקבל ביטוי במציאות החיצונית שלכם, וממשיך להתהוות.

מה שעדיין אינו ברור לכם יתבהר בהמשך. הרשו לעצמכם להיות בהאטה המתבקשת בימים אלה והיו סבלנים, תנו לאמת לעלות בקצב שלה, לשמש לצאת ולאור להאיר בדרכו, הכל מתנהל בזמנו ובעתו, ברוכים תהיו.

bottom of page